Ny strikkebok ~ Islandsk strikk

Bøker, Knitting, Strikking

Bestilte denne her om dagen og i går kom den i posten.

image

For en fantastisk bok, med vanvittig mange flotte oppskrifter i, både til damer, herrer, barn og dyr 🙂 Gleder meg til å starte på et prosjekt fra denne boka. Bare synd jeg har så mange strikke- og hekleprosjekter som skal være ferdig først.

image

Dropar

image

Astrid

image

Kria

image

Stryta

image

Voff

Helt klart en av de bedre strikkebøkene jeg har kjøpt!!

4 thoughts on “Ny strikkebok ~ Islandsk strikk

  1. Den så fiiin ut 😀 Kanskje strikke noe fra den som belønning når du er ferdig med et prosjekt? Det er planen min nå ihvertfall… har noe jeg har suuuperlyst å begynne på, men jeg SKAL strikke ferdig et av de prosjektene jeg har liggende først… :Dkos deg!

    Lik

  2. Har en liste på ting jeg ønsker å strikke (etter at alt annet er ferdig) får se om ikke noe fra denne boka sniker seg foran mye annet, for her var det mye som frista å strikke 🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

