11 halvferdige prosjekter

Hekling, Strikking

At det går an! Etter å ha rydda i alt av håndarbeide fant jeg 11 påbegynte prosjekter. Flere er jeg godt i gang med, andre er bare såvidt starta på. Noen blir jeg nok å rekke opp, men mange er jeg bare nødt å bli ferdig med. Denne høsten blir derfor fokuset på å få ferdig alt av påbegynte prosjekter, før jeg starter på noe nytt. Og jeg som har så mye jeg ønsker å strikke…

11 påbegynte prosjekter

Mariusgenser, bestemorteppe, sitteunderlag, drømmegenser, Kamillejakka, hundegenser, klut med flettemønster, hekla kjole, 3 sokker som mangler en kompis.

Sokker

 

Først ut ut er å strikke en kompis til hver av disse…

Mariusgenser

…deretter strikke ferdig Mariusgenser 🙂

Legg igjen en kommentar

